Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Bränd rabarberpaj

Av Hanna och Amanda - 23 juni 2013 12:31

Råkade bränna pajen, inte så mycket men ändå... Lagade typ vitchokladmousse till, vi hade ingen vaniljglass, men det var faktiskt gott tillsammans fast det inte är det första man tänker på när man tänker vad man ska äta till:D Just nu är mina händer helt fulla av "brännässelmärken" sedan igår, det växer en massa brännnässlor på precis samma ställe som vår #rabarber gör, irriteande. Men man får väl tåla lite om ska ha något gott^^  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna och Amanda - 4 maj 2014 17:36


Hittade denna tanblekningsmetod på nätet, som ett billigare alternativ till att bleka hos tandläkaren, men jag vet inte riktigt om jag litar på detta.   Såg också några videon på YouTube som visade detta. Det hela går ut på att du blandar cirtons...

Av Hanna och Amanda - 4 maj 2014 09:17

Var egentligen Hanna som visade den här låten till mej, men tycker den är rätt så bra! Snart borde jag fortsätta fixa lite saker tilll barnkalaset som jag lovat att hjälpa till med... Hanna borde också snart komma hit så får väl övertala henne at...

Av Hanna och Amanda - 28 april 2014 20:53


Är såå trött just nu! Kom hem runt elva igår kväll, och somnade nästan seriöst så fort jag steg innanför dörren... Turneringen gick som sagt mycket bättre än jag, och troligen de allra flesta också tyckte, mycket bättre än väntat. Vi kom till och ...

Av Hanna och Amanda - 26 april 2014 21:16


Jag är verkligen superstolt över vårt lag idag! Vi lyckades vinna två av tre matcher mot lag vi aldrig träffat tidigare. Jag tror faktiskt inte vi spelat så bra någonsin. Matcherna var 2x15 min långa, så man blev inte särskillt trött under matchen...

Av Hanna och Amanda - 25 april 2014 15:20


Just nu håller jag på att packa ner det sista i väskorna. Ska snart iväg på sista turneringen med innebandylaget för säsongen, kanske till och med som lag... Kommer kanske inte hinna blogga under helgen, men kanske ett snabbt inlägg eller två ^^ ...

Translate


Vi är två tonårstjejer från Finland som skriver om vår vardag, streetdance, mode och musik!

Här kommer också få läsa om vår egen dansgrupp BetWeen, där tränar vi sex stycken supersöta tjejer några år yngre än oss!

Stay strong!


Sök i bloggen

              

Senaste inläggen

Kategorier

Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards